Lilliputiens

Lilliputiens koos voor een partnerschap met Efluenz om de merkliefde te vergroten en de awareness voor de producten van het merk te stimuleren in de aanloop naar belangrijke geschenk periodes: Sinterklaas in België en Kerstmis in Frankrijk. Efluenz kreeg de opdracht om de perfecte mamabloggers te identificeren die de kernklanten van Lilliputiens vertegenwoordigen.

 

Onze oplossing

  • Selectie van 12 influencer profielen (6 in België en 6 in Frankrijk).
  • Ontwikkeling van het creatieve concept voor elk land: "Sibling Love" in Frankrijk (om de veelzijdigheid van de Lilliputiens producten te benadrukken die voor alle leeftijden kunnen worden gebruikt) en "Their toys are my design tricks" (om de uitzonderlijke stijl van Lilliputiens speelgoed te tonen en het feit dat het gemakkelijk kan worden geïntegreerd en elk huis ontwerp kan stylen)
  • Alle influencers ontvingen duidelijke staging richtlijnen per content creatie en werden continu gebrieft tijdens de campagne.
  • 360° benadering van alle campagne-aspecten: content, hashtags, post momenten en interactie suggesties met het publiek.

 

Kanalen

Let's talk facts

De resultaten

Aan het einde van de campagne waren er in totaal 100 K impressies en 11 K Likes op de posts gegenereerd onder alle influencers. De gemiddelde ER van de campagne bedroeg 6,5% (5 keer hoger dan de reguliere retail ER wereldwijd) terwijl de ER op bereik 15,8% bedroeg. De verhalen van de campagne werden in totaal 180 K keer bekeken met een gemiddelde View Rate van 20% per influencer

 

Impressions

100K

Engagement rate

6.5%

Views

180K
HET PROCES

Hoe hebben we het gedaan?

België

Koningsstraat, 100
1000 Brussel
België

Frankrijk

Efluenz
Pl. du Général de Gaulle, 8
59000 Lille
France

Contact