URIAGE
Deze campagne was gericht op het promoten van Uriage’s complete assortiment van anti-imperfectie producten, meer specifiek de Hyseac 3-regul + serie, door een reeks van boeiende TikTok video’s.
OBJECTIEF: Het merk Uriage promoten in België met de uitgebreide productlijn tegen imperfecties, Hyseac 3-regul +.
DOELGROEP: Leeftijd van 16 tot 35 jaar, een mix van nano, micro, and macro profielen, Gen Z, Millennials, skincare en beauty influencers.
LOCATIE: België (NL)
TIMING: Oktober 2023
FORMATEN: Tiktok
Our solution
PLATFORMS (TIKTOK)
Deze campagne maakte gebruik van het TikTok platform om het volledige assortiment van Uriage’s anti-imperfectie producten te laten zien, specifiek de Hyseac 3-regul + serie. Dit platform bleek relevant vanwege de populariteit onder de jongere generatie, precies de doelgroep voor deze producten.
3 INFLUENCERS ( 2 NANO, 3 MICRO, 1 MID-TIER )
Voor deze campagne hebben we drie jonge influencers van Generatie Z aangetrokken, die gespecialiseerd zijn in huidverzorging en beauty op TikTok.
TIKTOK
TikTok werd voor deze campagne gekozen omdat het formaat langere video’s mogelijk maakt, ideaal om de doelgroep te bereiken die geïnteresseerd is in anti-imperfectie producten.Door middel van gedetailleerde routines en uitgebreide video’s konden gebruikers de voordelen van de productlijn volledig begrijpen en dieper in de wereld van het merk duiken.Dit bood een unieke kans om het merk verder te introduceren en tegelijkertijd de tastbare voordelen van de producten te benadrukken.
Channels
Let's talk facts
De resultaten
DOELSTELLING
Het doel van de campagne (merkbekendheid en de promotie van de anti-imperfectie lijn) werd bereikt door een indrukwekkende 25 390 unieke kijkers te bereiken. Het publiek van de influencers genoot volop van de content.
CONTENT
De content die door onze drie influencers werd gedeeld was van uitstekende kwaliteit, waabij huidverzorgingsroutines werden gecombineerd met authenthieke lifestyle-inhoud. Ze informeerden hun publiek over de nieuwe Hyseac 3-regul + lijn en moedigden hun volgers aan om speciale aandacht aan hun huid te besteden. De influencers werden zorgvuldig geselecteerd, waarbij kwaliteit en relevantie voorop stonden.
REACH ON FOLLOWERS
De content van de influencers was zeer authentiek en van topkwaliteit. Het bereik op volgers (90.9%) lag boven het gemiddelde (20-27%).
ENGAGEMENT RATE
De campagne behaalde een engagement rate van 6,9%, waarmee het gemiddelde (5% op TikTok) werd overtroffen.
Impressions
Engagement Rate
Reach
The process
Hoe hebben we dat gedaan?
Om de doelstellingen van deze campagne te bereiken, werden influencers uitgenodigd om een TikTok-video te maken waarin ze hun huidverzorgingsroutine delen terwijl ze het gebruik van de producten en de voordelen ervan voor hun huid demonstreren. Elke video diende als een onderdompeling in hun persoonlijke ervaring met de producten, en bood een authentiek en boeiend perspectief.