Page Personnel

Het doel van de campagne was om Page te positioneren als de Trusted Recruitment Expert in de markt voor junior profielen. Page Personnel creëerde mogelijkheden voor mensen om hun potentieel te bereiken.

OBJECTIEF: Positioneer Page als de Trusted Recruitment Expert in de markt voor junior profielen.

DOELGROEP: 18 - 25 jaar, Mix van nano, micro, macro, Jong afgestudeerden, jong volwassenen, Gen Z / Millennials

LOCATIE: België -Brussel/Antwerpen gevestigd

TIMING: NOV 2022

FORMATEN: IG story,  IG Reel, Tiktok

 

Our solution

We hebben Instagram en Tiktok gebruikt als belangrijkste platformen voor deze campagne omdat het de interactie met de gemeenschap vergemakkelijkt. De influencer heeft zijn gemeenschap erbij betrokken wat zal leiden tot meer verkeer naar de website van Page Personnel.

3 INFLUENCERS
Het belangrijkste criterium was om influencers te hebben die enkel in Antwerpen wonen en werken. Het tweede belangrijke punt was om influencers te hebben die belang hechten aan hun carrière, die jong afgestudeerd zijn en hun droombaan willen vinden!

TIKTOK
Het meest trendy formaat dat het mogelijk maakt de inhoud gemakkelijk te consumeren en binnen enkele seconden een bericht te ontvangen.

INSTAGRAM STORIES
Influencers gebruikten de poll-functies op hun stories om hun volgers te vragen welke carrière-gerelateerde vragen ze wilden dat de influencer aan de expert zou stellen wanneer deze naar het kantoor van Page kwam.

INSTAGRAM REEL
De Instagram posts werden gebruikt om een creatieve inhoud voor te stellen om het merk onder de aandacht te brengen en om volgers te betrekken in de comments..



 

Channels

Let's talk facts

The results

OBJECTIEF

Het doel van de campagne (merkbekendheid) werd bereikt door 37.727 unieke kijkers te bereiken. De volgers hielden van de inhoud.

CONTENT

De door onze 3 influencers voorgestelde inhoud was zeer kwalitatief.
Ze informeerden hun volgers over hun carrièrekeuzes, ze gaven informatie over de expertise van Page en gaven advies over hun cv's en hun droombanen.

KIJKPERCENTAGE

Influencer content was zeer authentiek en van hoge kwaliteit. Het kijkpercentage van de stories  (27,8%) ligt bijna 2x hoger dan het wereldwijde gemiddelde (7,2%).

ENGAGEMENT PERCENTAGE

De campagne registreerde een betrokkenheid van 5,6%, wat hoger is dan het gemiddelde (2,52% voor overheidscampagnes).

The process

How did we do it?

Het doel van de campagne was om Page te positioneren als de Trusted Recruitment Expert in de markt voor junior profielen. Page Personnel creëerde mogelijkheden voor mensen om hun potentieel te bereiken. 

Page Group bood onze influencers recruitment diensten en carrièremogelijkheden op lokaal, regionaal en wereldwijd niveau.

Hoe is de campagne georganiseerd?
De influencers gingen naar de kantoren van Page (Antwerpen en Brussel), de experts gaven advies over hun CV, hoe een sollicitatiegesprek te voeren, ze zagen samen de salarisonderhandelingen en al het andere over hoe je je droombaan kunt vinden. 

Onze influencers, waren jonge afgestudeerden, ze waren op de markt, en ze leerden niet over onderhandelingen. Ze wisten niet welke vaardigheden ze nodig hadden om te solliciteren. Daarom gingen ze naar de kantoren van Page om te horen wat de experts te zeggen hadden om hen te helpen een carrière te starten.


 

België

Koningsstraat, 100
1000 Brussel
België

Frankrijk

Efluenz
Pl. du Général de Gaulle, 8
59000 Lille
France