Black & White

Voor deze campagne werkte Efluenz samen met Black & White.  Voor deze campagne was het doel om een co-creatie te doen tussen de beroemde chef-kok Arnaud Delvennes en het restaurant.
 

OBJECTIEF: Een nieuw publiek bereiken

LOCATIE: België

TIMING: oktober 2022

FORMATS: Co-Creatie van een burger

 

Our solution

FORMAT & PLATFORM: CO-CREATIE
We kozen voor een co-creatie van een Belgische burger tussen de chef en het restaurant. Influencer en chef Arnaud Delvenne deelde de informatie op zijn Instagram-account

 

1 INFLUENCER/CHEFDe chef, die in België bekend is, werkte mee aan deze samenwerking en deelde deze op zijn Instagram.

INSTAGRAM REELS
Het meest trendy formaat dat het mogelijk maakt de content gemakkelijk te consumeren en binnen enkele seconden een bericht te ontvangen.

INSTAGRAM STORIES
Stories zijn een geweldige manier om te communiceren en om uw publiek te betrekken.

INSTAGRAM POST
Arnaud en het restaurant hebben over de samenwerking gecommuniceerd via posts om de co-creatie te promoten. Het voordeel is dat je de post kunt bewaren voor later.


 

 

Channels

Let's talk facts

The results

The process

How did we do it?

Co-creatie tussen Arnaud Delvenne en Black & White

Voor deze campagne was het de bedoeling om een co-creatie te organiseren tussen de beroemde chef Arnaud Delvennes en het restaurant. Steeds meer influencers co-creëren een product. Merken vertrouwen steeds meer op influencers om samen met hen een nieuw product te creëren. 

Ze creëerden een nieuwe 100% belgische burger : Dallas saus, gerookte kaas, uien gekonfijt met cider azijn en bruine suiker, en pickles chips. 

Het idee is om de burger drie maanden in het restaurant te houden om in die periode zoveel mogelijk nieuwe mensen aan te trekken. Later, als het werkt, zullen we de samenwerking voortzetten met  nieuwe burgers.

 

België

Koningsstraat, 100
1000 Brussel
België

Frankrijk

Efluenz
Pl. du Général de Gaulle, 8
59000 Lille
France